Transport oriunde in Romania 15 lei. GRATUIT la comenzi de peste 197 lei. Plata ramburs sau cu card.

Livrare & Plata

Modalitatile de plata si politica de livrare

 

6.1. Prin finalizarea comenzii cumparatorul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar va fi raspunzator pentru orice consecinta cauzata de aceste erori (ca de exemplu, fara a se limita la comanda intarziata, transmisa gresit etc.). Cumparatorul este responsabil pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in formularul de pe site.

6.2. (1) Plata pentru produsele achizitionate de la Baby Loo se face ramburs, la livrare sau  prin intermediul cardurilor Visa sau  MasterCard. Plățile se efectuează prin NETOPIA mobilPay Payments, un gateway de plată securizat aprobat.

(3) Pentru plata ramburs, cumparatorul va achita in numerar pretul comenzii la momentul livrarii acesteia de catre serviciul de curierat. Eliberarea chitantei se face de respectiva firma de curierat.

6.3. (1) Baby Loo livreaza pe intreg teritoriul Romaniei in termen de maxim 3 zile lucratoare de la plasarea comenzii. Livrarea comenzilor se va efectua printr-un serviciu de curierat ales de Baby Loo. Livrarea comenzii se va realiza in conformitate cu termenii si conditiile de livrare ale respectivului serviciu de curierat. La momentul livrarii, este obligatorie prezentarea unui act de identitate.

Livrari nationale prin Same Day Romania:

    • 15 RON / colet pana la 3 kg
    • 0 RON in cazul comenzilor de peste 197 lei
    • Livrarea poate suferi intarzieri de maxim 1-2 zile lucratoare in aceasta perioada din cauza aglomerării firmelor de curierat

*preturile includ TVA

(2) Baby Loo ofera livrarea gratuita in Romania a comenzilor cu valoare de minim 197 RON.

(3) Baby Loo poate livra si in alte tari din Europa. Pentru livrari in afara Romaniei, cumparatorul este rugat sa contacteze Baby Loo prin email info@babyloo.ro. Conditiile de livrare vor fi stabilite in fiecare caz in parte de Baby Loo, unilateral sau impreuna cu colaboratorii sai, si vor fi comunicate cumparatorului, prin orice mijloc de comunicare, inaintea plasarii comenzii.

6.4. Baby Loo poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara a exista obligatii intre parti si fara posibilitatea pentru cumparator sa poata pretinde daune, fara a se limita la date incomplete sau incorecte ale cumparatorului.

6.5. In cazul in care ulterior plasarii si platii unei comenzi se constata indisponibilitatea unui produs, sau in situatia in care o comanda nu poate fi onorata din motive tehnice ori neconformitati constatate la momentul expedierii, cumparatorul va fi notificat prin email la adresa furnizata la momentul plasarii comenzii.